Post image for Η ζωή της Αντέλ | «Φρικτή εμπειρία τα γυρίσματα»

Η ζωή της Αντέλ | «Φρικτή εμπειρία τα γυρίσματα»

06/09/2013

Τέρμα τα φιλιά της Αντέλ Εξαρχόπουλος και της Λέα Σεϊντού στον Αμπντελατίφ Κεσίς.

Σε συνέντευξή τους στην ιστοσελίδα Daily Beast, οι δύο ηθοποιοί της πολυσυζητημένης ταινίας «Η Ζωή της Αντέλ» που απέσπασε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών, μιλούν για μια «φρικτή εμπειρία».

Στην ταινία, η 19χρονη Αντέλ Εξαρχόπουλος υποδύεται ένα 15χρονο κορίτσι που ερωτεύεται μια μεγαλύτερη γυναίκα και τότε η ζωή της αλλάζει.

O σκηνοθέτης της ταινίας «Η ζωή της Αντέλ» [αγγλικός τίτλος Βlue is the warmest colour, γαλλικός La Vie D' Adele], η οποία συζητήθηκε περισσότερο για τις σκηνές λεσβιακού σεξ παρά για την καλλιτεχνική της ποιότητα, πέρασε στην αντεπίθεση μετά τις κατηγορίες των δύο ηθοποιών ότι η εμπειρία των γυρισμάτων ήταν φρικτή, περιελάμβανε χαστούκια και και ταπεινώσεις.

Σύμφωνα με τις δύο ηθοποιούς, το γύρισμα ήταν «φρικτό» αφού, όπως είπαν, για την κεντρική δεκάλεπτη σκηνή σεξ χρειάστηκαν δέκα μέρες γύρισμα, ενώ για τη σκηνή του καβγά, ο σκηνοθέτης Αμπντελατίφ Κεσίς τις έβαζε να χτυπιούνται επί μία ώρα, ουρλιάζοντάς τους.

Και όλ’ αυτά διότι, όπως λένε, ήθελε να πετύχει το μάξιμουμ ρεαλισμό στην ταινία του.

Οπως είπε η 19χρονη Αντέλ Εξαρχόπουλος στη συνέντευξη στην ιστοσελίδα «Daily Beast» (στο πλαίσιο της αμερικανικής πρεμιέρας του φιλμ στο Telluride Festival), «στη σκηνή του καβγά τα πράγματα ήταν τρομακτικά. Η Λέα με χτυπούσε ασταμάτητα ενώ ο σκηνοθέτης ούρλιαζε: «Χτύπα τη! Χτύπα τη ξανά!»».

 

«Στην Αμερική θα είχαμε πάει όλοι φυλακή», σχολίασε η 28χρονη Σεϊντού.

«Η σκηνή του καβγά ήταν ένα μονοπλάνο μιας ώρας! Ο Κεσίς τραβούσε με τρεις κάμερες. Σε μια σκηνή έπρεπε να σπρώξω την Αντέλ σε μια γυάλινη πόρτα και να λέω ‘Και τώρα φύγε!’, όμως η Αντέλ κόπηκε, είχε ματώσει παντού και έκλαιγε με τη μύτη της να τρέχει. Ομως ο Κεσίς είπε, ‘όχι, δεν τελειώσαμε. Θα το ξανακάνουμε!’».

 

Οσο για την επίμαχη σκηνή του σεξ, για την οποία χρησιμοποιήθηκαν ψεύτικα αιδοία, η Εξαρχόπουλος αποκάλυψε πως δέκα μέρες δύσκολα αντέχονται…

«Είναι διαφορετικό να λες σήμερα θα γυρίσω τη σκηνή του σεξ. Αλλά 10 μέρες; Να ξέρεις πως θα είσαι όλη μέρα γυμνή παίρνοντας διάφορες σεξουαλικές στάσεις – όταν μάλιστα δεν είσαι τόσο εξοικειωμένος με το λεσβιακό σεξ;».

Η Σεϊντού ανέφερε, δε, πως «οι περισσότεροι δεν τολμούν καν να ζητήσουν όσα ζήτησε εκείνος και σε κάθε περίπτωση δείχνουν μεγαλύτερο σεβασμό».

Είπε επίσης πως ακόμα και τη σκηνή της πρώτης τους συνάντησης, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, χρειάστηκε να τη γυρίσουν πάνω από 100 φορές, με αποτέλεσμα η Αντέλ Εξαρχοπουλός να εξουθενωθεί. Και όταν η κούραση τούς βγήκε σε γέλιο, η αντίδραση του σκηνοθέτη δεν ήταν η αναμενόμενη.

«Ο Κεσίς σχεδόν τρελάθηκε. Πήρε το μόνιτορ στο οποίο παρακολουθούσε τις σκηνές και το πέταξε στον δρόμο, ουρλιάζοντας ότι δεν μπορεί να δουλέψει υπό τέτοιες συνθήκες. Ηταν πραγματικά απαίσια στιγμή», θυμάται η Σεϊντού.

 

Στις Κάννες, οι οικογένειες των κοριτσιών ήταν εκεί, και η 19χρονη Αντέλ ήθελε να ανοίξει η γη να την καταπιεί.

«Εκλεινα τα μάτια μου. Ο Κεσίς με συμβούλεψε να φαντάζομαι πως δεν είμαι εγώ, έτσι προσπαθούσα να σκέφτομαι πως βρισκόμουν σε κάποιο μακρινό νησί, αλλά δεν τα κατάφερνα. Ακουγα τα πάντα».

 

«Ευτυχώς, μετά απ’ όλα αυτά αποσπάσαμε το Χρυσό Φοίνικα», κατέληξε η Σεϊντού. «Γιατί ήταν τρομερό. Τουλάχιστον τώρα ο κόσμος μιλά γι’ αυτό».

Οι δύο συμφώνησαν πως δεν θα ξανασυνεργαστούν με τον εν λόγω σκηνοθέτη.

O Aμπντελατίφ Κεσίς στην αντεπίθεση

Μετά την συνέντευξη των δύο γυναικών στο Daily Beast, ο σκηνοθέτης πέρασε στην αντεπίθεση, τόσο σε συνέντευξή του στο Canal+ αλλά και σε συνέντευξη Τύπου στο Λος Άντζελες, όπου επιτέθηκε κυρίως στην Λέα Σεϊντού.

Η ίδια προέρχεται από οικονομικά εύπορη οικογένεια και ο Κεσίς είπε πως αν δεν ήταν τόσο προνομιούχα, δεν θα έλεγε τίποτα.

Στη συνέντευξη Τύπου, ο Κεσίς είπε χαρακτηριστικά:

«Πόσο απρεπές είναι να μιλά για πόνο ότι κάνει μια από τις καλύτερες δουλειές στον κόσμο! Οι υφιστάμενοι υποφέρουν, οι άνεργοι υποφέρουν, οι οικοδόμοι θα μπορούσε να υποφέρουν. Πώς, όταν σε λατρεύουν, όταν περπατάς στο κόκκινο χαλί, όταν παίρνουμε βραβεία, πώς μπορείς να μιλάς για πόνο;».

Τότε η Σεϊντού ξέσπασε σε κλάματα στο πλαίσιο της συνέντευξης και είπε:

«Έδωσα έναν χρόνο από τη ζωή μου σ’ αυτή την ταινία. Δεν είχα ζωή στη διάρκεια των γυρισμάτων. Δεν έκρινα τον σκηνοθέτη, παραπονέθηκα για τις τεχνικές του. Ήταν το όνειρό μου να δουλέψω μαζί του γιατί είναι ένας από τους καλύτερους σκηνοθέτες στη Γαλλία. Η οικογένειά μου δεν με βοήθησε ποτέ. Ας μην μετακυλούμε τη συζήτηση στα προνόμια του καθενός».

ΠΗΓΕΣ: THE DAILY BEAST | GUARDIAN | INDIEWIRE

ΠΑΡΑΘΥΡΟ | ΠΟΛΙΤΗΣ

{ 0 comments… add one now }

Leave a Comment

Previous post:

Next post: